27 Haziran 2014 Cuma

Cumartesi İlk 10: 2014 Yazında Okumayı Planladığım Kitaplar

Merhabalar..
Yine bir etkinlik yazısı ile karşınızdayım. Öyle bir blogta gezinirken buldum ve hemen katılayım dedim.Bu tarz etkinlikler hem okumaya lan şevkimi artırıyor hem de kitaplığımdaki okumadığım kitapları eritmem için bana bir fırsat veriyor. Sizlerde bu tarz etkinliklerden hoşlanıyorsanız bir bakın derim OPTİK'İN KİTAP BLOGU
Etkinliğin ismi yukarıda da görüldüğü gibi  Cumartesi İlk 10

Etkinlik kapsamında öncelik verdiğim ilk 10 kitap için bir liste hazırladım bende.Bu arada seçtiğim kitaplar Yaz Okuma Şenliği listemde de olan kitaplar.O listeden öncelik verdiğim ilk 10 kitabı seçmiş oldum yani. Bakalım beniim listemde neler var..

1-BEN MALALA-Malala Yusufzay


2-SAVAŞ ÇAĞI UMUT ÇAĞI-Oya Baydar


3-1984-George Orwell

4-SEVGİ KİTABI-Kathleen Mcgowan


5-YORGUN NESİLLER-Abdullah Hussein

6-GÜN OLUR ASRA BEDEL-Cengiz Aytmatov

7-KİNYAS VE KAYRA-Hakan Günday

8-KAMBUR-Şule Gürbüz

9-SARIKAMIŞ-İsmail Bilgin

10-DEVRİM-Osho

Umarım güzel ve yararlı bir etkinlik olur ve okumayı hedeflediğim kitapları okuyabilirim. Sizlerin bu etkinlik için listeniz nasıl ? Neler okumayı planlıyorsunuz? Paylaşırsanız çok mutlu olurum .
Mutlu ve bool okumalı günleer..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder