19 Haziran 2014 Perşembe

HAKAN GÜNDAY-DAHA

Herkese Merhabalar..
Final dönemi,sınavlar derken bloğu biraz ihmal ettim, farkındayım kusuruma bakmayın lütfen..
Bugün sizlere çok geç keşfettiğim ve en sevdiği yazarlar listesinin ilk sırasına yerleşen Hakan Günday'ın DAHA kitabından bahsedeceğim. Aslında uzun zamandır instagram sayfalarında gördüğüm,kapağıyla dikkatimi çeken, ama nedense bir türlü satın alıp okuyamadığım bir kitaptı. Ama okuduktan sonra kendime çok kızdım daha önceden keşfetme fırsatını ertelediğim için. Yazarın insanı içine çeken yalnızlığına ortak eden bir dili var. Yani en azından benim için böyle oldu. Kitap başından sonuna kadar çok sürükleyiciydi diyemem ama onun yerine kitap başından sonuna sizi bırakmıyor diyebilirim.Okuduğunuzda ne demek istediğimi anlayacak ve bana hak vereceksiniz.

İnsanları çaresiz bırak, iç organlarından roket yaparlar. Hakan Günday

Ben öncelikle böylesine güçlü ve birikim gerektiren bir kaleme sahip olduğu için Hakan Günday'a imrenek bakıyorum. Gerçekten herkesin yazaabileceği,kurgulayabileceği,kurgulasa bile bunu kağıda aktarabileceği türden bir kitap değil.

Her zaman olduğu gibi kitabın olay örgüsü ve konusu hakkında spoiler vermeyeceğim ama genel olarak bahsedecek olursak.  Kitabın baş kahramanı Gaza. Gaza bir insan kaçakçısının oğlu ve babasının işlerine bir bakıma ortak.Küçük bir çocuğun hayatının nasıl değiştiğini adım adım gördüğümüz hikaye.Kitap  aslında konu bakımından hem bölüm bölüm hemde değil gibi . Yani kazadan öncesi ve sonrası Gazanı bazı kararları ve sonrası vs. diye kitabı bölümlere ayırmak mümkün ama bölümler içinde de kitap birbirine bağlı olay örgülerine sahip.


Kitap edebiyatı seven ve kitap okuma konusunda daha donanımlı okumayı gerçekten seven insanlara önerebileceğim türde. Yani okumaya yeni başladıysanız veya öyle vakit geçirmek için kitap okuyorsanız macera,polisiye vs. türlerden hoşlanıyorsanız size pek hitap etmeyebilir.

Kitap Doğan kitap evinden çıkış bir kitap. Ve Doğan Kitabın kaliteli baskısını gerçekten takdir ediyorum.Gerek kapak tasarımı olsun gerek yazı puntosu olsun gerçekten başarılı.   ( Kitaplardaki puntolara takmış durumdayım hatta puntosu çok fazla büyük diye merak edipte okumaktan vazgeçtiğim kitaplar bile oluyor .:))
 HAKAN GÜNDAY HAKKINDA:

Hakan Günday'ın diğer kitaplarını da edinmeye başladım okudukça sizlerle paylaşacağım. Siz Hakan Günday'ın hangi kitaplarını okudunuz?, okuduysanız neler düşünüyorsunuz? Paylaşırsanız çok sevinirim.
Hepinize bol okumalı mutlu günler..

İNSTAGRAM HESABIM:http://instagram.com/metafikblog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder