21 Haziran 2014 Cumartesi

KİTAP ALIŞVERİŞİ-2

Herkese Merhabalar ..
Bugün sizlerle son iki ayda yaptığım kitap alışverişimi paylaşacağım.Öncelikle  bildiğiniz gibi D&R  %75'e varan büyük bir indirim yaptı ve geçtiğimiz günlerde sonlandı bu indirim. Aslında ben bu postu daha önce yayınlamayı düşünüyordum yaptığım alışveriş sizlere de fikir versin diye ama bugüne kısmetmiş.

Yukarıdaki görsel D&R dan yaptığım alışveriş. Benim internetten yaptığım ilk D&R alışverişimdi ve gerçekten çok memnun kaldım.Hem kargom çok hızlı geldi hemde kitaplarım hasarsızdı yani kıvrılma yırtık vs. şeyler yoktu ki bu tarz şeylerin olmaması benim için çok önemli. Sadece ayraç kısmında biraz cimri davranmışlardı bu şikayetimi de kendilerine ilettiğimde stokta olmadığı için koyamadıklarını belirttiler. Yaptıkları işin arkasında olmalarını ve tatmin edici cevaplar vermiş olmalarını kutluyorum gerçekten.Kitaplar hakkındaki yorumlarımı okudukça blogta paylaşacağım.

İkinci alışverişim finallerin bitmesi ve çoğunda başarılı olmam nedeniyle kendime verdiğim bir ödül niteliğindeydi.Bu tarz şeyler yapmayı,kendimi ödüllendirmeyi seviyorum sizlerede tavsiye ediyorum.Bu alışverişimi D&Rın mağazasına bizzat giderek ,dokunarak ,hissederek yaptım.Bakalım neler almışım..
Bu arada her kitap alışverişimde mutlaka bir ayraç alırım. Ayraç koleksiyonu yapıyorum da:) 

Son alışverişimi de geçtiğimiz günlerde yaptım.Her alışverişimde gördüğünüz gibi mutlaka bir Hakan Günday kitabı almış oluyorum.Bunun nedeni de en sevdiğim yazarlar listemin ilk sıralarında yer aldığından. Bütün kitaplarını edinmek koleksiyonumda mutlaka olmasını istiyorum.Bu ayrıntıyıda verdikten sonra bakalım son alışverişimde neler almışım..

Bu arada Can yayınlarının bazı kitapları D&R da 5 liraya satılıyor.Oya Baydarın bu kitabını o kampanyadan edindim. Mutlaka bir göz atın derim ben. Kinyas Ve Kayra'yı çok aramıştım ama bulamamıştım şansıma o gün yeni gelmişti, kapağına bayıldım çok yaratıcı olmuş, okumayı heyecanla bekliyoruummm.
   
Gördüğünüz tüm kitaplar wishlistimdeki kitaplardı yavaş yavaş hepsini toplamaya çalışıyorum..

Sizler son zamanlarda hangi kitapları satın aldınız? Hagilerini tavsiye edersiniz?
Hepinize mutlu günleeerr ..

instagram hesabım: http://instagram.com/metafikblog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder