22 Mayıs 2014 Perşembe

SABAHATTİN ALİ-KÜRK MANTOLU MADONNA

MERHABALAR..
Bugün sizlerle yine bir kitap incelemesi paylaşacağım. Bu aralar boş vaktim fazlaca olduğundan bende çok sevdiğim kitaplarıma gömülmüş durumdayım.
Bugün ki inceleyeceğimiz kitap;
 SABAHATTİN ALİ-KÜRK MANTOLU MADONNA
Bu kitap herkesin kitaplığında mutlaka bulunması gereken bir kitap bence. Bir kez okumayla doyuma ulaşılabilinecek bir kitap değil kesinlikle. Ben okumak için geç kaldığımı düşünüyorum ama geçte olsa okuma şerefine erişebildiğim için gerçekten çok mutluyum.
Şuan beklentilerinizi biraz fazlaca yükselttim evet ama istediği kadar yükselebilir hepsini karşılayabilecek yapıda bir kitap. Kitap YKY yayınları tarafından çıkmış.Kitaplarını çok takip ettiğim bir yayın olmakla birlikte yanlış hatırlamıyorsam Harry Potter seriside bu yayından çıkmıştı ve kapak tasarımı vs. olarakda beğendiğim bir seriydi. Yanii takip edebileceğim bir yayın evi. Sabahattin Ali'nin daha önce bir kitabını okumamıştım. Bu kitapla tanıştım kendisiyle. Dil olarak eski kelimelerin olduğunu söyleyebilirim ama gidişatın anlaşılmayacağı bir durum söz konusu değil. Konu olarak çook çook beğendiğim bir kitap oldu. Yaşananlar kendi hayatımda rastlamadığım olaylar olsada karakterlerin bazılarında kendimi bulduğumu söyleyebilirim. Kitabın sonunda gerçekten beklenmedik bir olay yaşanıyor ama çok çok etkileyici bir şekilde bitmiyor. Sabahattin Ali 'nin diğer kitaplarınıda mutlaka mutlaka okuyacağım. Her zamanki gibi spoiler vermiyorum.:)
Kitaba 10 üzerinden bir puan vermem gerekirse 9 verirdim.
Sizler bu kitap hakkında ne düşünüyorsunuz? Sabahattin Alinin okuduğunuz kitapları var mı?
Varsa içlerinden önerebileceğiniz var mı ? Paylaşırsanız çok mutlu olurum..

Mutluuu ve bool kitaplı günleerr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder