4 Mayıs 2014 Pazar

KİTAP ALIŞVERİŞİ

Merhabalar!
Bloğumun ikinci yazısıyla karşınızdayım.Bu yazıda başlıktan da anlaşılacağı gibi geçen günlerde yaptığım kitap alışverişinden bahsedeceğim.
Ben normalde kitap seçerken, takip ettiğim yazarların kitaplarını ve konu olarak beğendiğim kitapları almaya öncelik veriyorum. Ama bu alışverişimde daha çok popüler kitapları tercih ettim nedense. Ben vampir,kurt adam,zombi vs. gibi konuların ve karakterlerin yer verildiği kitaplardan hoşlanmıyorum.Tarihi aşk romanlarını okurken fazlaca sıkıldığım da doğrudur.Yani alışverişimde yine bu tarz kitaplar yok.Daha çok herkes tarafından çok beğenilen,cok satan kitapları almaya özen gösterdim.Bakalım bakalım neler almışım..


    Khaled Hosseını'nin Uçurtma Avcısını okumuştum ve cok etkilenmiştim.Konusu,içeriği,kahramanlar çok bilindikti yani tabi bu çok klişe demek değil yanlış anlaşılma olmasın.Demek istediğim hepimizin zaman içinde gördüğü,duyduğu ya da duyabileceği olayların sonrasında yaşanmış bir olaydı.Ve Dağlar Yankılandıya da bu yüzden şans verdim.Ayrıca kapak fotoğrafı çok çok güzel olmuş söylemeden edemicem.
    Hakan Günday hakkında pek bilgimin olmadığı yazarlardan.Okumadan önce yazar hakkında bi araştırma yapsam iyi olacak gibi. Daha yı instagram da görmüştüm ve birkaç yerde de konu olarak güzel bir kitap olduğunu okumuştum.Konu bakımından benim sevebileceğim kitaplardan. Beğenirsem yazarın diğer kitaplarına da şans veririm.
   İskender Pala takip ettiğim bir yazardir.Ve çok severim dilini ,kitaplarının konularını,o tarih kokan içeriği. Mihmandar da çok  satanlardaydı almamak olmazdı.
   Nar Ağacını, bir arkadaşım okumuştu ve beğendiğini söylemişti.Ayrıca Nazan Bekiroğlu dilini merak ettiğim bir yazardı ve bu kitapla merakımı gidermek istedim .Tarih içerikli bir kitap gibi gözüküyor. Bakalım..
   John Green-Aynı Yıldızın Altında, Bestseller olduğunu gördüm ve artık herkes o kadar çok övdü ki okumam şart oldu. 

Benim kitap alışverişim bunlardı. Sizlerin içlerinden okuduğunuz kitaplar var mı? Hangilerini beğendiniz ne  düşünüyorsunuz ? Paylaşırsanız çok mutlu olurum..
Mutluu günleerr..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder