18 Eylül 2014 Perşembe

EMRAH SERBES-DELİDUMAN

Merhabalar..
Uzunca bir aradan sonra tekrardan bloguma dönüp sizlerle kitaplarımla ilgili yorumları paylaşmak için çok heyecanlıyım.Bildiğiniz gibi kocaman çok uzun bir yaz tatiline girmiştik ve bende biraz deşarj olmak dinlenmek için kendimi uyku moduna almıştım yani kısacası tatildeydim.Tabiki de bu tatil zarfındada blogunu ihmal etmeyen blogger arkadaşlarmızda oldu onlara da helal olsun valla. Tatil süresince tabiki de kitap okudum ama eski rutinim kadar seri olmadı.Bu süreçte okuduğum kiitaplarla ilgili yorumlarımı aynı zamanda da şuan okuyup bitirdiğim kitaplar olursa onlarla ilgili de düşüncelerimi paylaşacağım sizlerle.. Umarım geçen zamanı telafi edebiliriz diyorum ve başlıyoruuum..


Bu gün sizlerle hepimizin adını çok fazla duyduğu ,çok satanlarda bir numaraya kadar yükselen Emrah Serbes'in Deliduman kitabı hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.

Dediğim gibi herkes çok şey konuştu hakkında ,çok okundu,çok satıldı bende artık alıp okuyayım dedim.Kitap hakkında yanlış bildiğim gerçekler varmış bunu öğrendim bitirdiğimde.Mesela ben kitabın Gezi olaylarını anlattığını düşünüyordum yani herhalde yorumlardan,yarım yamalak bilgilerimden o sonuca varmışım ama kitap geziyi anlatmıyor bunu baştan söyleyeyim..

Kitap ne yazıkki çok tatmin etmedi beni.Konusu ve kurgusu itibariyle tabi.Çünkü ben yazarın kalemini çok beğendim.Agresif,acılı,açık sözlü ,içten ve bizden bir anlatışı vardı.Ama konusu bence biraz fostu.Elbette içinde güzel mesajlar vardı ama genel olarak tam amacına ulaşamamış olduğunu düşünüyorum kitabın.Konu beni tatmin etmemiş olsa da kitabı okurken sıkılmadım yani aa bitsin artık diye bir hisse kapılmadım  işte bu yüzden yazarın kalemini çok beğendim diyorum.Betimlemelerini ,diyaloglarını çok başarılı bir şekilde kaleme almıştı bu da beni kitabın sonuna kadar bağladı.

İletişim yayınlarından çıkmış bir kitap Deliduman.Bu yayın evi konusunda çok bilgim olmamakla birlikte çok iyi çok başarılı yazarlarla çalıştığını biliyorum.Bknz Şule Gürbüz. Kitaplığımda da çok fazla bu yayın evinden kitap olmadığı için geniş bir eleştiri yapamayacağım ama genel olarak sayfa kalitesi,yazı puntosu ,kapak tasarımı konularında başarılı buluyorum . Ama daha sert kapaklar yapsalar güzel olur bu da benden ufak bir tavsiye.

Sonuç olarak Delidumanla biz çok iyi anlaşamadık. Birbirimizden hoşlandık ama yol yakınken ayrılmaya karar verdik.Kendisine hayatında başarılar diliyorum.:)

Puanlamada ise Emrah Serbes'in kalemini göz önünde bulundurarak,
 puan veriyorum.
Sizler Deliduman hakkında ne düşünüyorsunuz? Emrah Serbes'in diğer kitapları hakkında ne düşünüyorsunuz? Paylaşırsanız çok sevinirim .Mutluu ve bool bool okumalı günler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder