8 Ekim 2014 Çarşamba

SABAHATTİN ALİ-KUYUCAKLI YUSUF

KİTABIN ADI:Kuyucaklı Yusuf
YAZARI: Sabahattin Ali
YAYIN EVİ: YKY
BASKISI: 2014
SAYFA SAYISI:220
TÜRÜ:Roman
LiSTE FİYATI:13 TL

Merhabalar..

Sabahattin Ali, okumaktan çok büyük keyif aldığım, istisnasız her kitabında kendimden parçalar bulduğum, Türk edebiyatının çok çok önemli usta bir yazarı. Kuyucaklı Yusuf da Kürk Mantolu Madonna gibi bende yeri özel kitaplardan.Bu arada Kürk Mantolu Madonna 'nın yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.

Kuyucaklı Yusuf ' u eminim hepiniz defalarca okudunuz, blog yazılarında yorumlarına rastladınız ama bende en azından arşivimde bulunması açısından nacizane fikirlerimi yazayım dedim.



Öncelikle kitap her yaştan okura hitap ediyor.Her yaşta farklı anıları göz önüne getirip farklı tatlar verecek bir kitap olduğunu düşünüyorum.Ben daha önce lisede okuduğum bu kitaptan bu yaşımda farklı tatlar , farklı dersler aldım kendimce. Bence bir kitabı baş yapıt ve bir yazarı usta yazar yapacak en önemli unsurlardan biri budur.

Kitaptaki dil çok akıcı yani bir kaç saatte rahatlıkla bitirilecek yapıda bir kitap.Kitap okuyamıyorum ,okurken uykum geliyor vs. gibi şikayetleri olan insanların bence okuyabilecekleri yada kitap okumaya yeni başlayacak olanlar için ideal bir kitap.


Kitapta anlatılan aslında bir aşk hikayesi. Tabi genel tema aşk ama içerisinde çok fazla farklı duyguyla da karşılaşacaksınız.

Aslında kitapla ilgili çok şey paylaşmak istiyorum ama kendimi tutuyorum sizin heyecanınızı törpülememek açısından.

Sabahattin Ali'nin mesleğinin verdiği o eğiticilik,koruyuculuk,insanlık adına verdiği mesajlar kitapta çok belirgin bir şekilde görülüyor. Bildiğiniz gibi Sabahattin Ali'nin yazarlıktan önceki mesleği öğretmenlikti.O kucaklayan kutsal mesleği kim bilir nasıl güzel icra ediyordu..

Her kitap severin kitaplığında bulunması gereken kült kitaplardan Kuyucaklı Yusuf..

Puanım ise:






              Daha fazla görsel için instagram hesabım:http://instagram.com/bomfalleralla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder